توليد خودروي توجوي در ارگ جديد بم
 

به گزارش خبرخودرو ،تولید خودروی چینی توجوی در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم آغاز شد.

 

در مراسمی به همین منظور سخنگوی گروه صنعتی کرمان موتور گفت : 5 هزار دستگاه این خودرو در2 نوع صندوق دار و بدون صندوق سال آینده با همکاری کرمان موتور و کارخانه جی اِی سیِ کشور چین تولید و روانه بازار می شود .

آقای مجذوبیان افزود : این خودرو با ظرفیت موتور 1300 سی سی ، به تجهیزات ایمنی همچون کیسه هوا و سیستم ترمز ای بی اس مجهز و مورد تایید استانداردِ یورو 4 است .

وی قیمت تمام شده این خودرو را 19 ونیم میلیون تومان و مصرف سوخت آن را در یکصدکیلومتر 5/5 تا 6 لیتر اعلام و ابراز امیدواری کرد سال آینده نوع دیگری از خودروهای چینی با گیربکس های اتوماتیک و معمولی در ارگ جدید تولید شود .

آقای علمی مدیرعامل گروه صنعتی کرمان موتور با اعلام تولید سالانه 25 هزار خودرو در ارگ جدید ، پاسخگویی به سلیقه مصرف کنندگان و نیاز بازار را از اهداف کارخانه کرمان موتور عنوان کرد و افزود : امسال 2 نوع خودروی لیفان 620 و توجوی از محصولات کرمان موتور رونمایی شد و سال آینده نیز 4 خودروی جدید رونمایی می شود . 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







بوسه ی امام خامنه ای بر پیشانی عارف زمان علامه حسنزاده آملی
توصیه ای مهم از آیت الله قاضی برای غلبه بر هوای نفس سخنان حکیمانه آیت الله بحرالعلوم در سال 89درمورد بم (دارالصابرین) جعل در اخبار تصویری زلزله آذربایجان دفتر خاتمی: بعدا درباره رای توضیح می‌دهیم اسامی 60 نفر اول تهران اعلام شد اينفوگرافي/گرايش سياسي منتخبان مجلس نهم نتایج انتخابات در استان کرمان اعلام شد توليد خودروي توجوي در ارگ جديد بم پایان رزمایش عاشورای ۹۰ در جنوب و شرق کرمان رزمایش عاشورای 90 در شرق و جنوب استان كرمان آغاز شد یک سوال شرعی عجیب و تکان دهنده آیت الله سید محمد هاشم دستغیب در گذشت شهید احمدی روشن زیبا سخنی از زنده یاد نصرالله مردانی انتخابات از دیدگاه امام خامنه ای حفظه الله شرایط رهبری از دیدگاه امام خمینی (ره)
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بم بر قله ی فرهنگ و تمدن و آدرس boybam.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان